We zijn er!

16 januari 2017 - Tromsø, Noorwegen

Ow Ow ow wat is het toch een mooi land. Sneeuw fjorden bergen en donker :)
Vanmorgen vroeg om 4 uur in den helder begonnen met onze reis. Daarna van Schiphol naar Bergen, bergen in Noorwegen trouwens niet die bij ons ;)
Voor de zekerheid op Schiphol nog een keer nagevraagd hoe het nu met onze bagage zou gaan op bergen ivm onze transfer die we daar hadden. Nou niets aan het handje. Wordt gewoon naar het andere vliegtuig vervoerd. Prima een opluchting want we hadden niet zo heel veel tijd op bergen en we hadden bij stijgen al een half uur vertraging. Eenmaal in bergen geland... Konden we dus wel eerst onze koffers halen om opnieuw in te checken :/ gekke Nooren. Maar goed wij onze koffers gehaald snel opnieuw ingecheckt en naar de gate. Super klein vliegtuig met propellers. Als je hier foto's van wil zien moet je even naar het menu foto's gaan daar staan ze. Was verder wel een relaxte vlucht we hadden beide 2 stoelen dus hebben nog even lekker kunnen slapen in het vliegtuig.
Op het vliegveld van tromsø zijn we opgehaald door de mevrouw waar we het huisje van huren. Super lieve mevrouw. Heeft ons gelijk het huisje laten zien en ons daarna naar de stad gebracht. En daar zitten we nu lekker aan de sushi want ja dat heb je ook hier :D
Dat was het even voor nu we gaan nu even van onze sushi genieten.

Ha det bra!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jennifer:
    16 januari 2017
    Eet smakelijk meiden!! Leuk om het verhaal en de foto's te lezen en bekijken.lekker genieten ben benieuwd naar jullie avonturen!!
  2. Monique engel:
    16 januari 2017
    hoe was de reis gegaan en is het een mooi uit zicht daar
  3. Monique engel:
    16 januari 2017
    mooie fotos hebben juli gemaakt
  4. Monique engel:
    16 januari 2017
    en ik hoop dat het eten ook lekker zou smaken
  5. Jolanda:
    16 januari 2017
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Nu kan het grote genieten beginnen.
  6. Regina:
    Hey hey!
    Heel veel plezier samen!!
  7. Monique engel:
    17 januari 2017
    leuk ver slag hebben julli geschreven ik hoop dat de helle vakantie een leuke vakantie wordt