We zijn er!

16 januari 2017 - Tromsø, Noorwegen

Ow Ow ow wat is het toch een mooi land. Sneeuw fjorden bergen en donker :)
Vanmorgen vroeg om 4 uur in den helder begonnen met onze reis. Daarna van Schiphol naar Bergen, bergen in Noorwegen trouwens niet die bij ons ;)
Voor de zekerheid op Schiphol nog een keer nagevraagd hoe het nu met onze bagage zou gaan op bergen ivm onze transfer die we daar hadden. Nou niets aan het handje. Wordt gewoon naar het andere vliegtuig vervoerd. Prima een opluchting want we hadden niet zo heel veel tijd op bergen en we hadden bij stijgen al een half uur vertraging. Eenmaal in bergen geland... Konden we dus wel eerst onze koffers halen om opnieuw in te checken :/ gekke Nooren. Maar goed wij onze koffers gehaald snel opnieuw ingecheckt en naar de gate. Super klein vliegtuig met propellers. Als je hier foto's van wil zien moet je even naar het menu foto's gaan daar staan ze. Was verder wel een relaxte vlucht we hadden beide 2 stoelen dus hebben nog even lekker kunnen slapen in het vliegtuig.
Op het vliegveld van tromsø zijn we opgehaald door de mevrouw waar we het huisje van huren. Super lieve mevrouw. Heeft ons gelijk het huisje laten zien en ons daarna naar de stad gebracht. En daar zitten we nu lekker aan de sushi want ja dat heb je ook hier :D
Dat was het even voor nu we gaan nu even van onze sushi genieten.