Thuis!!

21 januari 2017 - Den Helder, Nederland

Eindelijk thuis!! Na een reis die ruim 14 uur langer duurde dan hij zou moeten duren. Maar wat voor een reis. We zouden eigenlijk vrijdag 20 januari om 13:55 uur gaan vliegen... en dan zouden we om 19:15 uur landen op schiphol...
Uiteindelijk vlogen we pas om 21:00 uur richting Oslo. Toen zaten we dus al 12 uur op het vliegveld! In Oslo moesten we ongeveer 6 uur wachten en kregen we gelukkig een hotel kamer om even een paar uur te slapen en ons op te frissen. Deze kamer moesten we wel delen met 2 dames die we in Tromso hebben ontmoet. Een oma (85) die samen met haar superlieve kleindochter (25) een korte vakantie aan het maken waren. Wat een heerlijke vrouw was dat. Veel mee kunnen lachen. Dus samen met hun een kamer delen was voor ons geen probleem.
Om half 4 in de ochtend ging de telefoon. Onze wake up call. De meeste van ons waren al wakker en zaten dan ook al in de kleren om weer op pad te gaan.
Volgende vlucht: om 6 uur van Oslo naar Kopenhagen... nog nooit in Denemarken geweest dus dat kon ook mooi van het lijstje. En vanuit Kopenhagen naar AMSTERDAM!! Eindelijk thuis!! Om kwart voor 10, 21 januari landde we dan eindelijk op schiphol. 14 uur later dan eigenlijk de bedoeling zou zijn geweest. Ik was er nu ook wel klaar mee. Ik was moe, had bijna niet geslapen en zat niet lekker in het vliegtuig. Want ze maken die stoelen en vooral de ruimte tussen de stoelen altijd voor inieminie mensjes en wilde nu gewoon eindelijk wel eens naar huis. En nu, nu ben ik lekker thuis. Heb ik net een lekkere warme douche gehad, om op te frissen na zo een lange dag en zit ik lekker in mijn makkelijke outfit op de bank. Heerlijk even helemaal niets en lekker luieren na zo een lange dag en week!

En wat voor een week!! Een week van walvis spotters tot gummieberen en van noorderlicht jagers tot roekeloos rijders!! Een heerlijke vakantie vol met avontuur en belevenis! Een vakantie die ik zo weer over zou doen. Zelfs het ritje van Finland naar Tromso. Ik vond het fantastisch!

Ik hoop dat jullie, net als ons, ook mee hebben kunnen genieten van onze verhalen, filmpjes en foto’s hier op onze blog.

Groetjes en misschien tot de volgende keer!!

De mutsen op reis!!

1. De allerleukste buuf: